13 aylık bebekken bayilirdi 10. Aydan sonra bir çığlık bir kıyamet nasıl çığlıklar asla su değsin istemiyor ama normal değil inanin böyle bir ciglik yok yırtıyor kendini böyle olan var mı Yardim edebilecek şöyle sevdirdim yada merak etme geçer diyebilecek eşimde tamam sevmiyorsa yıkama diyor öyle olur mu ya