Benimde ilk günlerde yarıklar oluşup sonra kabuk tutmuştu lansinoh krem ile geçti ..Bazen de emzirirken kendi sütümden sürdüm o da iyi geldi
Bebeği emzirirlen göğüs ucunuzu değil tamamını bebeğinizin ağzına almasını sağlayın ki yara olmasın , çok geçmiş olsun