Mommyishome Yine bi salgın varmış, biz yakalandık. Şu anda kucamda bebem ateş 39 uyuyor. Sabaha kadar takip dedi doktorumuz. 3 saatte bir ateş düşürücü. Yarın bakacak. Var mı bizim gibi olan şu anda? 😔
Mirosum Mommyishome aynı durumdayiz 2 gündür sürekli ateş dün gece dusmeyince novalgin damla verdik o rahatlattı sadece ateş var başka hiç bişeyi yok 😔
Mommyishome aysenurkerem biİm de karnı ağrır gibi yaptı bi ara pırtladı falan ishal yok ama. Valla çok zor bebişlerin hasta olması ya
plakayerli Mommyishome 3 saatte bir ne veriyorsunuz calpol mü ben doktora götürmedim 6 saatte bir calpol veriyorum
Mommyishome plakayerli calpol pedifen dönüşümlü vercem düşmezse ama şı anda 36.5 a düştü şükürler olsun
MinnakAsel Mommyishome ateşi yüksekmis epey neden fitil kullanmadiniz yüksek ateşte fitil çok etkili doktor evde muakak olsun dedi bana benim kızımın da ateşi çok yüksek oluyor hastalanınca malesef
Mommyishome MinnakAsel yani birden oldu o ateş keyfi de o kadar köti değildi o yüzden çok önemsemedim ateşi güzel yemeğini yedi duş alırken daha da yükseldi sanki ateş öyle bi değişik denk geldi yani. Fitil son aşama diyor bizim dr. Neyse şimdi düştü gerek kalmadı. 36.5 şu anda
Cerenyazici Mommyishome aynıyız 4ncu gün öksürük hapşırma halsizlik sürekli ağlamalar canımdan can gitti 4 gündür antibiyotik verdi doktor çaresiz bekliyoruz
Mommyishome Cerenyazici bizde hiç bişey yok başka. Bir tek gündğz 2-3 defa gözlerle beraber burnu aktı o kadar. Süreki bi burun akıntısı da yok çok ilginç. Sanki o sırada soğan doğramış gibi aktı bitti.
Belinay2519 Mommyishome Benim kızımda 4 gün ateşli gezti sürekli değil ama ara ara ateslendi daha sonra gözlerde sulanma ve burun akinstisi hemen ardından oksurukde eklendi balgam çıkarmak için uyku arasında bile kalkıp kustu antibiyotik kullandık bitti fakat hala arada öksürük var çok az bişey burun akıntısı onumzdeki pazaretesi randevu bulabildim tekrar götürüp tahlil yaptırıcam genel tam kt
Asyam140820 Geçen hafta aynı şikayetten gittik antibiyotik kullandık şimdi hafif öksürük var onun için ide prospan aldım bugün aynısı 2 gün önce bende oldum kızımdan geçti büyük ihtimalle çok geçmiş olsun
Tamashaaz 3saate bir ateş yükseliyor,ve ateş düşürücü verincede çok geç İniyor ateş,Yarin doktora gidicez,Fakat İnŞALLAH UARİNA BİRŞEY KALMAZ YA