Melisammmmmm Meerveemelihh izkalmaz bebeklerin çizik yaraları çabuk iyileşiyor temiz tutun sadece çok oynamasın yüzüyle canı yanmasın
Nuray23 Meerveemelihh hiç bir iz kalmaz. Merak etme benim kızımda çok çiziyor derinden burnundan dudağa kadar bile yirtmisti kanamisti ben ona iz kalır diye düşünüyodum o bile geçti gitti. Bebeklerin ciltleri kendilerini yeniliyor gerçekten ☺️
Gullcann Meerveemelihh Ah kıyamam gözünde yaşı duruyor. Kalmaz iz merak etme geçer ama mikrop kapmasın iyileşme süreci uzar ve acır🌸