MiracAlpinveUmutunAnnesi Hayırlı akşamlar. 4 yaşındaki oğlumun dün gece ateşlendi sabah acile getirdik akşam pozitif olduğunu ögrendik. Benimle bilgilerinizi paylasırmısınız? Neyapmam gerekir daha hafif geçmesi için? Bizim test sonuçları daha açıklanmadı.
prensesannesievetben Doğal balınız varsa onu verin, alabiliyorsanız organik ballardan alın verin zencefilli limonlu çay içirin hatta bol bol meyve yedirin
DemirAlaz MiracAlpinveUmutunAnnesi birde ocean d600 alın d vit önemli hastalıklarda bol bol portakal suyu icirin ağrısı olursa dolvdn verin kızımda baş ve bacak ağrısı olmuştu
MiracAlpinveUmutunAnnesi DemirAlaz Oğlumunda ağrısı var kol baş ve bacak ağrısı var tekrar tesekkurler
Cherryblossom D vitamini cinko kullanın demıstı drumuz bir de umca kovid danısma hattına siz sorun bunlari yada 112 ye. C vitamini alsa ıyı olur. Sarımsaklı yogurt birde. Aklıma gelenler bunlar çok geçmiş olsun