SeninAnnenBirMelektiYavrm İnternetten izledim ama hepsi farklı farklı kafam çok karıştı. İp ne marka olması gerekiyor. Nelere dikkat etmem gerekiyor tığ kaç numara olacak. Bilenler bi anlatabilirmi lütfeeeennn 🙏🙏
MiracAlpinveUmutunAnnesi SeninAnnenBirMelektiYavrm Bir videoyu izleyin ve başlayın. Ben öyle yapıyorum sadece amigurumi ip olmasına gerek yok patik ipiylede yapıyorum yeterki tüleşme olmasın. 2 yada 2 bucuk tıg olur
_Gamze_ SeninAnnenBirMelektiYavrm bir sürü oyuncak ördüm ama şuan siz sorunca bi düşündüm de unutmuşum sanırım 😁
Dmt-01 SeninAnnenBirMelektiYavrm bime a101 e filan amigurumi kitleri geliyor önce onlardan bi tane alıp deneyin bence ben ilk öyle denemiştim hem daha uyguna geliyor ozaman elyafı tığı renk renk ipi filan içinde oluyor bir anlatımlı kitap oluyor içinde hatta yolunuz düşünce bakın bime a101 e filan bazen kalıyor çünkü
Lulemom SeninAnnenBirMelektiYavrm 2-2.5 tığla örebilirsin. Aslında ipine göre tığ kullanıyorsun. Kullandığın ip önemli değil. Tüğlü bi ip olmasın yeter. Gazzal kullanabilirsin dokusu yumuşak ve çok güzel. Etiketinde yazıyor tığ numaraları da. Bende YouTube dan öğrendim örmeyi. İlk zamanlar kötü olabilir ördüğün. Ama pes etme zamanla elinin sıkılığı falan oturuyor çok güzel oyuncaklar çıkıyor
SeninAnnenBirMelektiYavrm Dmt-01 evet gördüm onlari da o zamanlar niyetim yoktu almadım birkac gündür heves ettim araştırıyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm Lulemom Teşekkür ederim cnm. Gazzal cok tercih ediliyor heralde. İnternetten bi bakıyım bakalım yünlere
Busragonullu SeninAnnenBirMelektiYavrm Yarn Arts marka ip kullanin asla tüglenme yapmiyor 2 numara tiğ O kadar 🤭 Youtube den vidyo ile beraber yaparak öğrendim https://imgyukle.com/i/oqNzJY Kizima ordugum amigurumi bebekkk 🤗
Lulemom SeninAnnenBirMelektiYavrm aynen gazzal oyuncak için en güzel ip. Yumuşacık oluyor. Bak ben bunu yaptım en son gazzal ile
Busragonullu SeninAnnenBirMelektiYavrm becerirsin tabiii kiii 🤭 ben yaptiysam herkes yapar 😁 zincir bile cekemiyordum🤣
SeninAnnenBirMelektiYavrm Lulemom bi 12 liralık var gazzal bi 16 liralık internette neyse ben en iyisi bi ara yüncüye gidiyim ☺️ sağol cnm
minaa10 SeninAnnenBirMelektiYavrm bende iğne tutmayı bilmememe rağmen internetten tek basıma öğrendim ❤️Zor bayağı bir uğraştım ama oldu gazzalın ipleri yumusacık 2-2.5 tıg ile
SeninAnnenBirMelektiYavrm minaa10 en kısa zamanda gidip ip alip başliycam bakalim iki tane çocuğum var birini kizima birini oğluma uyku arkadaşı yapicam 😊
Lulemom SeninAnnenBirMelektiYavrm gazzalın farklı gramlarda ipleri de var. Büyük orta küçük gibi. Belki onun farkıdır. Ben sürekli gidemediğim için toplu aldım. Son fiyatını bilmiyorum. En son yaza girmeden almıştım 😄
GYKK SeninAnnenBirMelektiYavrm aahh tam benlik bir postt 😄 amigurumi usta öğreticisi olarak konuşuyorum 🤪 koton iplerin hepsi olur örneğin gazzal koton ve etrofil koton tığ ise 2 mm olmalı çok zevkli bir örgü kesinlikle tavsiye ediyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm GYKK ay nasıl gaza geldim şimdi 😄 gazzal diyor çoğunluk internette bi 16 bi 12 liraya var fark var mi ki arasında
GYKK SeninAnnenBirMelektiYavrm yok yok hiçbir farkı olmaz internettekinin ucuz olmasının sebeni stok ürünleridir birde sayılarına çok dikkat edin her sırada sayın mutlaka bir ilmek bile çok farkeder