Annesininmucizesi_ 0-6 yaş diye geçiyor bu saydığım kreşler hatta arele giden daha bir yaşına girmemiş tanıdığım bebek var yani annesi hemşire oyüzden mecbur vermişler bide biz memurların kaderi malesef aile büyüklerinden uzak olunca çocuklarımız çok küçük yaşta kreşe başlamak zorunda kalıyorlar fiyatlarda biz aralıkta başladık 1500₺ ydi ama yılbaşından sonra 2000₺ yaptılar arel 1800₺ ama polislere ve sağlık çalışanlarına indirim yapıyorlar 1400₺ demişlerdi bizim kreşe zam geldikten sonra bu arele giden tanıdığa sorduk zam geldi mi diye ama kadın bize zam gelmedi ama 1200₺ ye gidenler 1400₺ olmuş dedi altınçağda 1350₺ gibi bişeydi sanki tam emin değilim oda polis indirimi yapıyordu eşim polis olduğu için biz hep indirim fiyatları almıştık yani bide şöyle bişry vardı kayıt yapılırken diğer kreşler 1500₺ filan kırtasiye parası alıyodu sıla kreş almadı aylık ücretlerden çıkarıyoruz biz kırtasiye masrafını demişti