kızlar bebeğim 42 günlük 2 gündür çatlayana kadar ağlıyor bugün dayanamayıp doktora götürdüm sab Simplex ve nurse harveys i birlikte kullan dedi bu ikisini birden kullanan var mı aranızda çok gelmez mi üstüne birde biogaia kullanıyoruz çok yoruldum böyle mi geçecek günlerimiz 😔