Selma-aygun37 onu bilemiyorum, takip defterine yazmışlar mı markayı. Bazen yazıyolar ya bi bak istersen. Farklı markalar olmaya bilir. Ama 3. Ayda ve 5. Ayda olarak 2 doz dedilerse rotarixtir büyük ihtimal. Diğeri 2-4-6 da yapılıyo diye biliyorum. Bizde rotarix yaptık 3-5 aylardaydı. Yine de bi hastaneyi arayıp sor istersen. Orda kaydetmişlerdir emin olursun