fgnrcp2704 tostosata yatırırken yan yatır bı sağ bı sol yap düzelmezse onlara özel yastıklar oluyor onu kullan canım
Aysemia tostosata ay çok güldüm😂😂😂 hiçbir şey yapmana gerek yok canım inecek orası😂😂😂 köy ekmeğine dönecek sabır ahahajahah
Melake tostosata benim oğlumun kafasıda aynı hep aynı tarafa yatıyor düz yatarsa düzelir diye düşünüyorum düz yatmıyor hep yan
tostosata Melake bugün sordum doktora sorun yok dedi anlamadım gitti. Reflü yatağında yatırıyorum ben varsa öyle yatır canım istersen
tubasd Melake bu normal yarıklardan degil kafa sekli icin olan yaratıklardan. 2 yasina kadar normal yastik kullanilmamali
Aysemia tostosata benim de çekti şöyle sıcak sıcak tereyağlı🤤🤤 çocuğun kafasından mideye geldik iyi mi😂😂
Ipekoz tostosata bebekler sırt üstü yatırılmaz. Sırayla bir sağa bir sola veya yüz üstü tavşan pozisyonunda uyutmalısınız. Düz yatıtmayın
Asuueymen tostosata merhaba elinizle tuttugunuz yerde cukurluk gibi biseymi var benim cocugumdada varda 2 yas haLa belli bi yer basik bingildakmi o