Kizlar 2 ay 19 günluk bı oğlum var sürekli kucagimda uyuyor daldigindan tam emin oluyorum birakiyorum ağlamaya başlıyor.asla böyle değildi popoya pis pis yapıp uyuyordu.butyn gün kollarım bitti. 🤧🤧🤧Gazi yok gazsız bir bebek acta değil bu neyin nesi. Uykuya da fazla düştü bı saat uyanık yarım saat uyuyor.cok uyuyamadigi için mi acaba sık uyuyor ne yapmam lazım