Adiyokkitabin Hayırlı akşamlar anneler🎡 Bebeginiz kaç aylikken yurümeye başladı. Talha 9 buçuk aylık koltuğu sıralıyor. Bi yandan erkenden yürümesin diyorum aşırı hareketli😐
Masal_m Adiyokkitabin 11 aylıktı kızım yürüdüğünde 😊 çok dikkat etmekte fayda var bu sıralama zamanları düşmeler çok oluyor 🌸
cekoslavakporseleni Adiyokkitabin benim oğlum da 9aylıktı sıralamaya başladı. Şu an yaşında, ama yürümüyor 🤷🏻♀️ aylardır sıralıyor emekliyor ama ellerinden tutup yürütmek istediğimde hemen oturuyor ve emekliyor 😂
Bilge_anne27 Masal_m sıralama ve ilk yürüme denemeleri çok tehlikeliymiş tecrübe ettim ne kadar dikkat etsemde en ufak bir dalgınlıkta oluyor bir şeyler 🤷 6 gün sonra yaşına girecek oğlum 10 gündür falan bir kaç adım atıp düşüyor bunu artık yürüme sayabilir miyiz
Ozanozi cekoslavakporseleni sıralamak ne demek. Annelerin diline tam aşina olamadım hala öğrenecek çok şeyim var
MelekSubasi Adiyokkitabin 7,5 sıralamaya başlamıştı yavaş yavaş 8 ayda sıralaması hızlandı 9 aylıkken elinden tutunca yürüdü 10.5 aylıkken tek elinden tutunca yürüdü 11 aylıkken 2 adımla kendi başına adımlamaya başladı rahat yürümesi yaşını karşıladı.
Tatlihayat Adiyokkitabin 7 aylık sıralıyordu. 8 ay 25 günlükkende yürüdü. Ondan sonra tutabilene aşk olsun. Hareketli bir çocuksa erken yürümek pek de iyi olmuyor. Bazen arkadaşlarımın bebeklerini otururken gördüğümde imreniyorum. Kızım hiç oturmuyor hiiiç
Ars0807 Tatlihayat 8 aylıkken yürümesine çok şaşırdım benim ki bir hafta sonra 7 aylık olacak hala dönmüyor bile birazda kilolu ondan sanırım maşallah sizinkine😄
Toprakaren Tatlihayat ne güzel erkenden yürümüş ne yaptınız peki yürümesine veya emeklemesene yardımcı bizim ki de 5 gün sonra 6 aylık olucak arada yere yatırıyorum yüz üstü emellesin diye ayaklarını ittiriyorum önüne oyuncak koyup başka neler yapabilirim