Kızlar 2.sınıfa giden kızım var çok ya da hergün değil ama arada sırada bisküvi, çubuk kraker yiyince 15 aylık kardeşi kıyametleri koparıyor mama diye. Bir kaç sefer vermiş dayanamadığı için büyük kızım ilk 3,5 yaşında tanışmıştı paketli gıda ile o da süt dilimi. Şimdi çok üzülüyorum sizde durumlar nasıl?