Merhabalar şu an bebeğimi uyuturken yazıyorum ilk defa bu kadar zorlandığım bir dönemdeyim geçicek mi ?? Bebeğim 10 aylık 5 günlük atak dönemindeyiz normalde hiç atak dönemi falan anlamazdık uyutuyorum koyuyorum hemen kafasını kaldırıyor gece 5 kez aynı şeyi yaptım 2-3 saat uyanık kaldı bir kalkmasında ve 5-6 kez kalkıyor bu Arada kendisi bir tek bebek arabasında gezerken uyuyor uyutmak çok zor 20-30 dakika uyuyor sadece baya zorlanıyorum geçiyor mu ? Lütfen birşeyler söyleyin