Kızlar 3. Aya girdim gireli bebeğim çok değişti meme reddi ağlama asla yatağa bırakamıyorum. Yalnız kalmak istemiyor oyun halısında 2.ayında oyalanırdı şuan asla en önemlisi gündüz hep uyurdu kızım 5 daat falan 3. Aydan sonra yarım saat bir kez tek uyuyor🥲 sizce 4. Ay atağı mı bu