Oğlum da viral hastalık oldu şiddetli ishal ve kusması vardı hastaneye yatırdılar taburcu oldu fakat şikayetler devam erken mi taburcu olduk bilmiyorum,asıl sormak istediğim şiddetli pişik oldu çığlık çığlığa bez değiştiriyoruz ne sürsem fayda etmiyor öneriniz varmı lütfen yardım edin