Merhaba sevgili anneler. Sorum basliktadir. Bebeğim 2 uyku uyuyordu bu ara bir kere uyuyor ve akşama çok yorgun düşüyor. Ama öğleden sonra uyumak da istemiyor, ağlıyor. Ağlayarak da uyutmak istemiyorum. Artık bir kere mi uyuması gerekiyor. Bir uykuya ne zaman düşmeli? Vaktinizi ayırdığınız için teşekkürler.