watermelonlove 6. Aya girer girmez basladi bizdede bir aydir ek gidaya hic istekli degil bende bi hayal kirikligi yasamistim 😊Cok uzun suren ishal,nezle ve huzursuzlugu oldu cok zorlayiciydi ust uste iki tane cikti hala devam ediyor iki aydir cok zor bi surecmis.Biz ilk hasta oldugunu sanip doktora goturduk tamamen disten kaynaklandigini soyledi.Tonimer lab yada sterimar baby spreyle actik burnunu yakasina cold mix damlattik tikanmamasi icin aksamlari ihlamur verdim suluguyla rahat uyumasi icin.Bide oksuruk icin prospan surup kullandik.Balgami atmasina o yardimci oldu bizdede kustugunda ayni sizinki gibi neredeyse sadece balgam cikRdi iki gune rahatladi sonra.