Didem11 ayy kiyafet bizdede kalmiyor stres yapiyorum cok kusmasina bizim doktor normal dio ama her doktorda doktor olmuyor malesef ole bizi bir yere filan yonlendirmedi hic midesinde ultrasyom cekildi normal cikti ama ben suan sut ve sut urunleri tuketmiyorum bi aydir ona ragmen hala kusuyor ne yapcam bilmiyorum baska bi sıkıntısı mi var die aklimdan geciyor surekli 😔😔😔