Mervesenolmertt Ben yanindayken uyuyo mutfaga gidip dönene kadr uyaniyo dün aksama kadr yaninda oturdum aksama kadr uyudu 🤢
Zehrafth 19_dasleben 6 mart da biziz en son ki kontrolmzde 7.500 dü smdi bilmiyoruz 🥰 anne sutu aliyo kizm sadece surekli emzirsen emer 🤣
19_dasleben Edaozdxx benimki hiç tutmadı memeyi bu yüzden hiç sütüm olmadı :( hiç anne sütü veremedim sürekli sağdm ama 4 5 damla şimdi sağmayıda bıraktm ilk zamanlar kafayı yicektm ama napm olmadı:(
19_dasleben Mervesenolmertt alerjiden nasıl şüphelendnz kilo alımından dolayı mı biz kork günlükken yüzünden kızartılar çıkmştı alerji dedi doktor ama kortzon kremle geçti acba bu yüzden mi iştahsız ki
Mervesenolmertt 19_dasleben kizarikliklar vardi bizdede ve yüzü pürüzsüz degil iştahı yok zorla emiyo karni aciktiginda emmek icin aglamiyo memeyi veriyorm 2 cekiyo agliyo mukuslu kaka yapiyo ve kusmaya basladi 5 gündür süt ürünleri yemiyorm emmesi biraz uzadi en azindan
19_dasleben sttznd külo alımı iyi olsa zaten sıkıntı olmaz ama kilo alımı yavaş oldğu için ben biraz zorluyorum ama ne yaparsan yap yemek istedği kadar yiyor malesef
Mervesenolmertt 19_dasleben doktor kilosu iyi diyo ama zaten 4 kilo doğdu suan 6300 3 ayda 2 kilo 300 gram almis oluyo dogdugundan beri emmek istemiyo siringayla veriyorm az yutuyo sonra geri cikariyo sütüm aci degil baktim tadina geri bi tek alerji olabilme ihtimali kaliyo kusmaya da baslayinca aldm randevuyu 3 aydan snra belli oluyomus zaten alerji varsa
19_dasleben Mervesenolmertt hmm inş bşy yoktur bzimde bu aralar kakası yeşil . Anlamadm sebebini. Sonucu yazarsanız merak ettm inş iyidir bebişnz
Mervesenolmertt 19_dasleben insallh 🤲 gazdan emmiyo dedim hacamat yaptrdim az düzeldi gibi oldu sonra yine başa sardik
FatmaNisa mihranelamm suan da 2 saattir ayağımda ama uyku yok ben ezildim yoruldum ayaklarim gitmiyo kendi uyumuyo bi çocuk 20 dakka uyuyup yerine koyunca uyanır mi 😂💕
mihranelamm FatmaNisa benim en büyük şansım uyku oldu gündüz ana kucağında sallayarak uyutuyorum ama gece besleyip altını temizleyip beşiğine koyuyorum elini eme eme kendi kendine uyuyor çok şükür. meme konusunda şanssız oldum ama uyku konusunda çok şanslı oldum (gerçi bazen keşke uyumasa da biberondan değil memeden sütünü alsa dediğim oluyor) 😂😂
Mervesenolmertt FatmaNisa uyanir 😂😂 dun gece 2 ye kadr 5 kez koydum uyandi uyuttm koydum uyandi haydi tekrar 😂
FatmaNisa mihranelamm ne güzel gerçekten uyku olmadan insan kendine gelemiyor.😂 bide gündüz uykusu gece gibi olmuyo 😂
Eslemina Peki emmeyen yada mama içmeyen çocukları uykusu gelince nasıl uyutuyorsunuz ,açken uyumuyor uykuya dalınca emziriyorum ama uyutana kadar mahvoluyiruz
Mervesenolmertt Eslemina az uykuya daliyo sekerleme yapiyo 10 dk falan uyaniyo oyle emiyo uyku sersemine kaptryoz bi sekilde 😂
FatmaNisa Mervesenolmertt sersem gibi oluyorum valla 😂 herşeyi tamam uyumuyo ne istiyon annem diyom 😂😂 2 saniye dilin açılsa anne şunu istiyom desen yeter diyom.💕😂😂
SalihaC 19_dasleben benim kızımda 22 mart doğumlu düm kontrolümz vardı boy 62 cm kilo 6.800 iştahı gün içinde değişiyo. önceden tek memeyle doyardı şimdi ikisinide istiyo herşey yolunda Allaha şükür şimdilik