Annem pastörizeden yapmayalım köy sütüyle yapalım diyor ama o sütler cazip gelmiyor bana, kendim de hiç içemem zaten. Bazı uzmanalar da kaynayınca besin değerini kaybettiğini, pastörize sütlerin şoklandığı için besin değerini kaybetmediğini söylüyor. Ne düşünüyorsunuz?