Ya iyi akşamlar kızlar 2 haftaıdr oğlum mama sanaldayesinde oturmak istemiyor bugün artık sinir krizi gecirdim ben oturuyorum o ayağa kalkıyor mama sanldayesinden ve aşağı inmek istiyor 8 aylık ve 3 gündür de dişi şiş patlamak üzere acaba ondan mu bilmiyorum yemek istiyor kucağındayken. Kaşığa azını uzatıyor 1 kaşık veriyorum tadını alsın diye Soner oturuyorum yok yemiyor ağlıyor ama nasıl bugün tv bile açtım Yesin diye biraz oyalandı gene ayağa kalıyor sonra kollarını uzatıyor bana al diye oyuncak felan de veriyorum yok ne yapayım. Başına gelen var mı geçer mi acaba bizim meme reddi biberon reddi var hiç bir şekilde istemiyor ek gıdayıda reedderse ne yaparım bilmiyorum