Anneler selam bugün özel menenjit ve rotavirüs aşılarını yaptırdık bir kaç saat sonra kızım ağlama krizine girdi ve asla susmuyor kolik şarkı vs açtık ateş yok ama calpol verdim ağrısı için krizi girdi katılarak ağlıyor doktor normal fitil yapın dedi ama çok endişeliyim böyle bir şey yaşayan ya da aşıları yaptıran var mı aranızda yardım lütfen :(