Sabirsizannecik
Bir hafta olmuştu diyete başlayalı dün kendimi ödüllendirdim ve 1 tane metro, 2 tane çikolatalı gofret, bir dilim ekmeğe sürdüğüm nutella.. He bir de akşam 2 dilim çikolata soslu kek yedim😁 Ve bugün cezalıyım, kahvaltıdan sonra akşam sadece tarhana çorbası içtim. Ve açımmm😭😭