EfraimYekta Selam güzel anneler burda araştırarak bebeğime zinco aldım çünkü diğerleri pek fayda etmedi ilacı verdikten sonra şişeye bakayım dedim 3-10 yaş grubu diyor acaba bişey olurmuki eczacı sabah öğle akşam 3 damla ver demiş ama bilemedim
Duhammm12 EfraimYekta merhabalar , bebeğim 4 Aylık doğduğundan beri kullanıyorum hiçbir sorun olmadı şükür. Doğduğunda doktor yazmıştı. Şifa olsun inşallah .🎈
Sinempalas EfraimYekta bende kullanıyorum doktr vermıstı . Hatta bende o yazıya takılıp sormustum doktra sorun yok demıstı yenıdogamda kulllanabılır dedı
Lezginka EfraimYekta gaz damlası olarak kullanıyorsanız, başka markalara bakmanızı tavsiye ederim, içeriği pek temiz değil çünkü, şeker de var. Doktor bize bunu yazmıştı, biz kullanmadık
EfraimYekta Lezginka hiç birinin içeriği temiz değil canım bitkisel diye aldanmamak lazım bitkilerde zararlı işin aslına gelecek olursak ama mecburuz işte sab simplex biogai aguline nurse Harvey’s kullandım etkisini hep kaybetti 🙁