Mmom doktorlara da güven yok, ben kızımı hırıltı öksürüyor diye üç gün getirip götürdüm birşey yok dediler gönderdiler, çocuğum artık nefes alamıyordu emiyor kusuyordu direk yoğun bakıma aldılar zatürre ve bronşit olmuş dediler,kafayı yedim. Ulan üç gün getirip götürdüm niye bir şey yok dedin. 10gün antibiyotik tedavisi aldı evet şuan yanımda hamdolsun ama ben artık kafayı yemek üzereyim çocuğuma bakamıyorum, iyi anne değilim koruyamıyorum diye😥😥😥