Oğlum 6 aylık olunca alıştırma bardağı alacağım suyu vermek için. Birinci sorum bu tür araçlarla suyu içebiliyorlar mı ? Oğlum biberonla besleniyor. Ama hiç su vermedim bugüne kdr. İkinci sorum şu üç marka arasında hangisi en güzeli. Avent, chicco, nuk. Chicco akıtmaz diyorlar ama iki tane ürünü var biri 4 ay itibariyle yumuşak uç yazıyor, diğer 6 ay itibariyle yarı yumuşak uç yazıyor. Ben 4 ay üzeri olan yumuşak uç olanı alsam bebeğim rahat içebilir mi ?? Hangisini önerirsiniz ?? Biberonlarım avent ama alıştırma bardağı chicco çok güzel diye duydum hangisi sizce ??