BerilinAnnesi61 Kızım 11 günlük küvezden yeni çıktı bugün kontrolümüz vardı sarılık var gibi dedi test istedi yaptırdım ama doktora gösteremedim anlayan varsa bana yardımcı olabilir mi https://i.hizliresim.com/4pg4vY.png
Edaozdxx BerilinAnnesi61 sonuca bakamadım internetim bulunduğum yer nedeniyle az çekiyor ama ilk ay mutlaka sarılık oluyor. Bol bol emzir ve bebeğin kollarını bacaklarını açarak güneşe yatır canım. Sarılığı gider öylece.
Tazeanne19 BerilinAnnesi61 birqz var canım benm kızım da doğdugunda değeri 7idi daha sonra ertesi gün 12ye cıktı 1 gece yatırdılar hastanede 10 gün boyunca da mama + meme seklinde devam ettik dikkat et bol bol emzir yükselmesin tek ilacı şimdilik emzirmek sarılık olan bebek cok uyuyo uyandırıp emzir
Janss BerilinAnnesi61 Çok az sarılığı kalmış 6,39 . Bebeğiniz küvözde antibiotik tedavisi görmüş müydü ?
ozgesel1seyler BerilinAnnesi61 bilirubin sarilik degeri sizde 6 cikmis hic korkmayin ama 2 saatte bir uyusada uyandirip emzirin. Ilk zamanlar bazi degerleri cok seri yukselebiliyor ilk 20 gunden sonra bizim doktorumuz geceleri 3 gunduzleri iki saatte bir emzirin artik demisti. Biraz zor ama cok hizli geciyor zaman =)
BerilinAnnesi61 Tazeanne19 canım zaten küvezdeydi cuma günü çoktı erken doğduğu için sürekli emziriyorum çok uyuyor sürekli uyandırıyorum
mimarsub Benim bildiğim kadarıyla sınır 12 sizinki 6 yani korkulacak bişey yok. Var ama az zaten bütün yenidoğanlarda oluyor. Yükselmemelisi için sık sık emzirin.
Tazeanne19 BerilinAnnesi61 canm benm dediğim farklı bişey küvez değil mavi ışık altında yatıyo fetoterapi diye bişey 24 saat cıplak gözünde bi bant 24 saat bana 24 gün gibi geldi çok kötüydü 😔o yüzden ona gerek kalmadan bol bol emzir uyandır canm allah sahlık versin 🙏
Janss BerilinAnnesi61 Doktorunuz test sonucunu gördükten sonra yazar mısınız rica etsem 😌 Ne diyeceğini merak ettim .
zeynep_zulalin_annesi54 Gayet normal bizim 40 ına kadar 11 falandı sonradan düstu yavas yavas 17 üstü tehlikeli diyo doktorlar
BerilinAnnesi61 ozgesel1seyler ay inşallah yükselmez tez zamanda geçer sürekli emzirmeye çalışıyorum uykuda olduğu için tam anlamıyla emmiyor bazen şırangayla sütümü takviye edicem
belinaybeyza BerilinAnnesi61 canim sonuc 6 heran yukselebilir surekli emzir ac kalmasn uyusa bile uyandirp emzir ben kizimdan biliyorum ondada ilk once byle dusuk cikti snra cpxuk birden sarardi yukselmisti cok dikkat et bn tecrubeszdm kmse de sylemedi hc uyandrmadm uyuyo dye