Aliaslan1 Oğlum 2 ay 12 günlük ocean d vitamini aldım bugün eczaneden eczacı bir damla ver dedi günde kutunun üzerini okudum 2-10 yaş arası bir puff yani 3 damla diyor acaba 2 yaş altı kullanamıyor mu merak ettim kullananlar var mı bebeğine
BirAlparslanAnnesi Aliaslan1 400 lük aldıysanız sıkıntı yok kullanılıyor. Sprey başlığı takıp 1 kere sıkın
Sonsuzmutluluk Aliaslan1 400 ünite olandan mı aldınız bir puf sıkıcaksınız ağzına 400 ünite olan 1 puf 3 damlaya eşittir eğer damlalıklı kullanacaksanız 3 damla sprey şeklinde olan tek puf 400 ünite dimi 1 yaşa kadar. Devit3 de 3 damla şeklinde kullanılıyor hatta biizm doktorumuz kış bebeği 5 damla ver o yüzden demişti ama ben devit kullanmadım wellcare marka kullandım son ikidir ocean kullanıyorum
Aliaslan1 BirAlparslanAnnesi damlalığı varmış bununla bir damla ver dedi bir fıs 3 damlaya denk geliyormuş o da 2-10 yaş arası diyor kafam karıştı
Aliaslan1 Sonsuzmutluluk evet 400lük eczacı niye bir damla dedi acaba tam anlayamadım kutusunda da 2 yaş üzeri bir puff yazıyor
Sonsuzmutluluk Aliaslan1 Düzenledim yorumumu tekrar bakarmısınz. Yaş sınırına takılmayın demir damlasında da 4 yaş yazıyo ama kullanıyoruz o firmanların kısa vadede ruhsat alabilmek için yaş sınırını yüksek tutuyorlar kullanılıyor. 1 yaş bebeğim geçen gün doktor 11 yaş sınırı olan şurup yazmış sordum kullanabilirsin deid
eceunverkanra Aliaslan1 En basindan beri onu kullaniyoruz damlalikla 3damla ya da 1 puf kullanmaniz gerekli☺️
03alparslan04 Aliaslan1 ben damlalı kullanıyorum ilk doğduğundan beri 3 damla diye başladık doktorumuz öyle dedi 10 aylık olucak hala 400 ıu onu kullanıyorum