demomomy Merhaba anniskolar. Nuna Leaf Anakucagı kullanıp memnun olan var mı? Ayrıca satın almak istiyorum satmak isteyen varsa yazabilirsiniz bana
momma Ben bagi dandini kullanıyorum ama oyalamıyo bizimkini satmayı düşünüyorum 2 kere filan kullandı anca hep battaniyeyle tertemiz 4moms alıcam o yuzden satmak istiyorum 🙃
demomomy momma galiba sallama hızı yavasmis o yüzden kullanıcılar çok olumlu konuşmamış bagi için.. 😔 nuna Leaf bu arkadaşım kullanmistimcokmmemnundu o da satmış başkasına. O yüzden buradan nuna keaf arıyorum