Miniis_anne2 aşırı zor bir durum ben süt ürünlerini çooook severim meslea ama mecburen şuan ben de kesiyorum. Coook canım cektiyse azıcık tadına baktığım oluyor valla yalan yok çünkü bazen için gidiyor. Ama eskisi gibi asla yemiyorum. Kase dolusu Yoğurt, süt , peynir ne varsa yerdim oaketli gıda da yerdim şimdi hepsini bıraktım çok şükür bakalım takip edeceğim çocuğumu…