Snowglobe lavinya-lavanta21 neden iyi değilmiş. Bizim doktor diş konusunu konuşurken ben kaç yıllık doktorum nerdeyse hiç görmedim ilk dişin üstten çıkacağını dedi. Ama sakıncalı olduğuna dair Bi şey demedi.
Buglemim09 lavinya-lavanta21 ilk disi ustten cikti oglumun bi zararini gormedim zaten sirayla cikacak diyede birsey yokmus 🤷🏻♀️
lavinya-lavanta21 kaganege benimde oğlumun ilk iki dişi Altan çıktı kuzenimin üsten çıkıyor henüz daha patlamamış
Nurrrsss lavinya-lavanta21 üst değil ama alt azı dişleri baya şişti oğlumun galiba onlar çıkacak çıkanı da duydum garip oluyo valla🙂
lavinya-lavanta21 Snowglobe yok canım etrafı dinlemek değilde öyle duydum sadece açıkçası hiç dr sormamışım bu konu ile alakalı 😂