Hanımlar merhaba, doğumdan sonra karnım hala eski haline dönmedi. 4 ay oldu ve çok canım sıkkın bu konuda. Yani baya bir kilo verdim, yaklaşık 4-5 kiloya da eski halime dönüyorum ama göbeğimin derisi buruşuk kaldı ve çok canım sıkılıyor görünce. İlk zamanlar daha da kötüydü ama şimdi de hala öyle… Bu durumu yaşayan var mı ? Sonradan düzelir mi acaba ne yapmak lazım ?