Erken doğum yaptım oğlumun kilosu düşüktü. Çenesi gelişmemiş emmesi zayıf bende göğüs ucu yok sütte yok doktor mama ver dedi şırıngayla içmedi kaşıkla içmedi yani 5 cc içip bıraktı hep eds denedim olmadı memeyi almıyordu çünkü biberon tek çareydi. Şimdi memeyi alıyor ama aktif emme süresi çok kısa. Sadece süt içse doyacak gibi ama işte biberonun rahatlığına alıştığından iki çekip bırakıyor memeyi. Nasıl düzeltebilirim durumu yardım edin lütfen