Kızlar ne alemdesiniz. Eşim Tekirdağ’a gitmişti polis yolları kapatmış kar sebebiyle eve gelemiyor. Biz kızımla kaldık. Kar fırtınası var göz gözü görmüyor elektrik kesilirse evde mum bile yok. Onu geçtim binada jeneratör yok ısınamayacğaız bu soğukta sabaha kadar nasıl idare ederiz bilmiyorum kızım 3 4 gündür aşırı huysuz korkuyorum. Beylikdüzü civarı özellikle siz ne alemdesiniz