Elifinannesii_ canım benim diğer yorumları da okudum, bebeğin seni emiyorsa memeyi tutuyorsa maşallah diyeyim de, sakın biberon verme. Alıştığı için ağlayacaktır ama o ağladıkça sen pış pışla sakinleştir ve göğsüne al, emdikçe hem sütün de artar. Şu anda devamlı emmek istemesi çok normal. Allah bildiği gibi yapsın eş ailesine bakarsan çocuk iyice biberona alışır seni istemez inan şu ankinden daha çok üzülürsün. Kimseyi dinleme, al bebeğini odaya geç. Çıkar üstünü koy göğsüne boş boş da olsa çeksin, sütüm yok kalmadı deme, varınca yokuna bakma koy göğsüne. Rabbim yardımcın olsun 🙏🏻 emzirmek büyük yaramdır, dualarım seninle inanıyorum ki bebeğinle birlikte başaracaksınız🙏🏻💕