kkgamze Merhaba anneler umca şurup kullananlar var mı varsa memnuniyetiniz ya da sevmediğiniz şeyler neler oldu?
Laden kkgamze çok uzun zamandır kullanıyorum kızıma. Hasta olacağını anladığım an vermeye başlıyorum🌺
kkgamze Laden ben biraz geç kaldım sanırım şu an soğuk algınlığı var doktoru önermedi ama ben yinede aldım inşallah iyi yapmışımdır