Cankuzumcpy Normalde 6 aydan sonra çıkar diye duymuştum şimdi çıkarması normal mi diş çıkardı bebeğim 🙄 bide erken çıkaraa dişleri çabuk çürür diyorlar doğru muc
Pineapple20 Cankuzumcpy benim bebeğimin 4 ay 20 günlükken çıktı. Bununla mı ilgili bilmiyorum ama şu an 21 aylık çürüdü dişleri
Sevmmm Cankuzumcpy Görümcem 3.ayinda çıkarmış . Ama o normalde de çok diş bakımı yapan biri değil o yüzden muhtemelen dişler çürük kötü durumda . Bence erken ya da geç çıkarmakla ilgili değil tamamen bakım ile ilgili
Berra01 Cankuzumcpy ek gıdaya geçtiğimizden beri fırçalıyoruz biz anne sütü çok çürütmüyor ama mama alıyorsa ek gidaya geçmeden başlayın fırçalamaya.bebek fırçasıyla kendimiz fırçalıyoruz günde iki kere sabah bide yatmadan