Ecembas bizim de bebeğinizde 43 günlükken ortaya çıktı gaz problemi. Bebeğime masaj yapıyordum karnına ve ayaklarını pedal çevirir gibi harekty ettiriyorum, kiraz çekirdekli gaz giderici kemer aldım, ayaklarına elma yağı sürerek masaj yaptım, rezene çayı icirdim 3 çay kasigi, kendim yemeklerime kimyon serpiştirdim, sab simpleks damla kullandım :) ama yine de gaz gelince geliyordu 1.5 ay çektik çok şükür şimdi bitti 4 aylığız. Siz de deneyin ama bağırsakları gelişirken malesef bunlari yaşıyoruz zor bir süreç Allah kolaylık versin.