Elifaydn Havvakck tabi ki verebilirsin ben kızıma 6 ay olmadan geceleri Bile çorba veriyordum , alerjikti raporlu mamayı içmiyordu açlıktan uyuyamıyordu doktorum da ver çorba kaşık mama dedi . İçimiz rahat olsun 7 aylık olmuş zaten
Nuray23 Havvakck benim kızım bu aralar ek gıda reddinde. Kahvaltı mama ve corbayla duruyor bu aralar. Çoğu çorbasına ekmek doğruyorum doyuruyor bence 😁
cekoslavakporseleni Havvakck ben veriyorum canım baya da kıvamlı yapıyorum jöle gibi. İçine ilikli kemik suyu 2 küp, 1 küp de kıyma. Bu şekilde yedirip yatırıyorum. Mama yemediğinde bu şekilde verebilirsin, gayet doyurucu.