13 gün önce doğum yaptım ama sütüm hiç artmıyor ilk zamanlar olan dengesiz süt üretimi bile olmadı. çoğu zaman bebeğe yetmiyor kuru kuru çekiyor yavrum 😔 uykuda sorun yok, bol bol su içiyorum, süt yapar denilen her gıdayı düzenli yiyorum, süt için satılan çaylardan tüketiyorum ama asla artmıyor özellikle akşamları tamamen bitiyor sanki. Gece 1 kere mama verirsem yani emzirme sürem 4-5 saat olduğunda ancak göğüslerim dolmuş oluyor. O zaman bile çocuk 2 göğsümü birden bitirip boş boş çekmeye başlıyor 🤦🏻♀️ Bu 2. çocuğum dolayısıyla neyin ne olduğunu az çok biliyorum gereksiz evham yapmıyorum ciddi anlamda sütüm yok🤦🏻♀️ Bazı süt arttırıcı damlalar varmış kullananlardan tavsiye istiyorum 😔