Kızlar 16 günlük olduk 3900 doğduk 3600 e düştük sonradan tabu sarılık olduk sonra idrar da enfeksiyon çıktı 5 gün hastane de kaldık derken 3800 olduk en son 3700 de kaldık haftaya Pazartesi kontrolümüz var napicagimi sasırdım doktor mama ti kes diyor ama çocuk doymuyor gibi anlamıyorum artık 😣😣😣😣😣