nslhnnhsn Benim de göğüs ucum olmadığı için doğduktan hemen sonra kullanmaya başladık. Şuan 2 ay 13 günlüğüz ve hala kullanıyorum. Memeyi onsuz asla emmiyor. Bizim sıkıntımız meme dolu dolu emmeye alıştı, tazyikli gelmediği sürece ağlıyor. Emmek istemiyor, uçtan kaynaklanıp kaynaklanmadığını bilmiyorum ama gece bile denedim gözü kapalı olsa dahi onsuz meme emmiyor.