Bebekcik2406 gayebaskurt var İnstagram hesabı da var, hamileliğimde gebelik şekerim çıkınca ona gitmiştim doğum sonrasında da gittim pandemi olduğ için doğum sonrası online hizmet almıştım 8 görüşme 450 TL idi yüzyüze 800 TL diye hatırlıyorum geçen yıl gitmiştim, ben çok memnun kaldım hamilelikte onun sayrsinde sadece 11,5 kg alarak bitirdim gebelik şekeri nedeniyle benim de bebişin de aşırı kilo almammamız gerekiyordu