D vit ve demir öncelikle 9 aya kadar kullanılır 9. Ayda kan tahlili yaptırılır devam edip etmeyeceğine doktor karar verir ardından 1 yaşta hem kan hem idrar bakılır mesela biz demir depoları dolu çıktığı için demiri 1 yaş civarı bırakmıştık onun yerine multivitamine geçtik şuan sadece balık yağı ve multivitamin kullanıyoruz çok önemli gerçekten bunları kullanmıyorsa haftada 2 gün mutlaka balık yemeli 2 gün et yemeli 1 günde tavuk, eğer organik tavuk bulunamıyorsa 2 günde 1 yumurta yemesi yeterli, ve tabiki bol bol güneş almalı ama kış ayında mümkün değil d vitamini bebek gelişiminde en önemli vitaminlerden