Huma_kus34 öyle mi diyorsun arkadaşım? Ben biraz fazla kafama takıyorum uyandıramıyorum, sütüm de var açmıyor ki gözünü yedireyim mamada da aynı durum söz konusu burnunu kapatıp bir kendine gelip yutkunmasını sağlıyorum kendi uyanınca emiyor güzel ama o da koca insan gibi günde 3-4 öğün emiyor bu da az yani