Slm1122 Merhaba hanımlar maması bugünü çıkarır yarın mama almam lazım 2 numara var 1 yok erkenmi olur 6 bitene kadar 1 numara mı kullanılıyor bide 2 numara 1 e göre daha mı doyurucu şu sıralar gece habire kalkıyor 😏
Lilababymom Slm1122 birkaç günün sorun olacağını sanmıyorum bizim de 2 numara mama az kaldı bende 3 e gecicem bitince. Zaten 1 yasa da 5 gun kaldi
Slm1122 birtutamsac yarın 3 gün kalmış olcak hatta bugünlük maması varda kimisi 6. Ay dolup 7 ye girince 2 diyor kafam karıştı
Slm1122 Lilababymom 1 numaraya göre daha uzun süre tok tutuyor mu 2 numara acaba şu sıralar gece sürekli ayakta heralde tok tutmuyor artık eskisi gibi maması
Slm1122 birtutamsac tamam canm çok saol 2 numara mama 1 numaraya göre daha mı uzun tok tutuyor hiç öyle bi fark oldumu acaba sizde 😇