Erdemalp Agrilariniz ne zaman gecti. 20 gun oldu ama hala dikislerim yaniyor, karnima gobegimin altina dokunamiyorum cok aciyor.
Busraaslan Erdemalp benim öyle çok ağrım olmamıştı ertesi gün ayakta rahat bir şekilde dolaşıp bebeğimi kucağıma alabiliyordum ama tam ağrılar 2-3 hafta sonra bitmişti diyebilirim
Mizmizmyrtle Erdemalp benim 1 haftaya geçmişti tamamen 20 gün geçip hala o kadar kötüyseniz bir dokora görünün bence belki enfeksiyon kapmıştır
Erdemalp Busraaslan bende bebegimi kendim aliyorum hallediyorum ama hala yataktan kalkarken zorlaniyorum. Cok sizliyor.
Erdemalp Mizmizmyrtle bende bundan korkuyorum. Dikislere disaridan baktigimda herhangi bi anormallik yok. Ama karnima dokundugumda sanki bi morluga dokunuyormusum gibi mahvediyor beni
Alpyigit Erdemalp Erdemalp kemik haşlama iç canım etiyle birlikte. İki gün ye üçüncü gün birşeyin kalmaz . Dikişi en iyi kemik haşlama iyileştirir. Ben üç sezeryan oldum üçünde de bu şekil yaptım şükür hemen iki günde birşeyim kalmadı
Yigitsvlm Bi göster istersen ben sezaryen oldum iki gün ağrısı oldu o da yatıp kalkarken korse taktığımda daha rahat etmiştim şimdi 34 günlük bebeğim çok şükür iz bile belli değil
Erdemalp Yigitsvlm Korse takamadim ben. Denedim ama canim cok acidi. Aslinda doktorum takmami soylemisti. Agrim o kadar siddetli degil ilk gunler oldugu gibi ama yaniyor. 😭
Belosunannesi Erdemalp bende aynıyım dikislerimde sıkıntı yok ama göbeğinin kat yeri sızlıyo dokununca aciyo çok catlagim var onunda acısı var
Erdemalp Arasmom112 Htc12q evet benimde dun mesela cok iyiydim sabahtan. Aksam gene sizlamaya basladi. Dusa girince rahatliyorum o anlik sonra yine ayni.
Yigitsvlm Erdemalp dikişlerinde akıntı şişlik kanama vs var mı varda mutlaka git dr. Yoksa biraz daha bekle elbet geçecek kolay değil kaç kat kestiler
Zeynom03 Erdemalp canım dikişlerin mi agriyir yoksa karnın mi benim bebeğim 3 aylık olucak hemen hemen dikişlerim değilde karnimda hala ağrı var ilk günlerde karnım da ağrı vardı çatlayan kısımlar o da Dr kontrolüne 1.haftada ve 40.gun gittim herhangi bir sorunun olmadığını söylemişti ama ağrı var
Erdemalp Zeynom03 dikisimin sol tarafi arada sizliyor. Ama karnim gobegimin altina dokunamiyorum cok aciyor
Zeynom03 Erdemalp dikiş düğümleri nin olduğunu o yüzden bibsure ağrı olmasının normal olmasını söylemişti doktorum ki öyle oldu geçti sonra belli öyle bir şeydir seninde eğer akıntı kızarıklık vs yoksa
Zeynom03 Erdemalp bi de gerçekten korse çok işe yarıyor 1 hafta sonra takmaya başladım ben çok çok faydası oluyor