SeninAnnenBirMelektiYavrm Rota virüsü aşısı da yaptırdık. Bi yan etkisi oluyor mu acaba şimdilik bi sıkıntı yok ateş falan yapıyor muydu sormaya unuttum
ferlazen SeninAnnenBirMelektiYavrm bende düşünüyorum endişeliyim. Çarşamban.2.ay aşısını yaptırcaz. 66 günlüğüz. Rota aşısıda .3.ayda düşünüp duruyorum korkuyorum
Masalball SeninAnnenBirMelektiYavrm ishal yapabiliyor genelde ama benim kızımda sadece biraz huzursuzluk oldu o kadar ishal olmadı
Busraaslan SeninAnnenBirMelektiYavrm biz rotavirüsle menenjit birlikte yaptırmıştık ateş olmuştu ama sadece rotavirüsün ateş yapmadığını duymuştum . Geçmiş olsun 🙏🏼
ferlazen SeninAnnenBirMelektiYavrm rota aşısı yaptırmış bazıları yan etkisi gelmiş internetleri okudumda biraz kafam karıştı. Bide bu 2.ay aşılarında ateş olabiliyormuş ona korkuyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm DemirAlaz yapilabilir de kontrole gidecektik zaten 3. Ayda gitmisken aşıyıda aldık yaptırdık
SeninAnnenBirMelektiYavrm Busraaslan Menenjit de yaptırıcam da o daha ileriki zamanda olmuyormuydu hemsire bisey demedi
Busraaslan SeninAnnenBirMelektiYavrm bizim doktorumuz o şekilde planlamıştı 3.ayda rotarix-bexsero 5. Ayda 2. Dozları 13. Ayda nimenrix 15. Ayda bexsero 3. Doz
Masalball SeninAnnenBirMelektiYavrm 🤣🤣kulak çubuğuyla uyar bi iki defa yapar 😁ben öyle yapıyorum 5 günü geçti mi
Nemesiss SeninAnnenBirMelektiYavrm ben evde kendim yaptım damla şeklinde zaten çok basit hiç bi yan etkisi de olmadı
SeninAnnenBirMelektiYavrm ferlazen yok ya yan etki falan yok bu saat oldu çok şükür. 2. Ay aşısında olabiliyor ama bizde hiçbir şey olmadı