Kızlar durumlar nasıl? Bebeklerimizin hareketleri kilo durumu? Ne ile besliyorsunuz? Anne sütü mü mama mı yoksa karışık mı? Kaç kilo ile doğdu şuan kaç kilo? Herhangi bi egzama kaşıntı vs durumu var mı? Nelerle mücadele ediyorsunuz? Yanınızda yardım edecek kimse var mı? Uykusuzluk ve günleriniz nasıl geçiyor?
benim 66 günlük bugün. 3 kilo doğdu bugün 5100 kilo. 2.100 gr almış. Son 1 aydır ishal ve kusma ile mücadele verdik. Çok şükür geçti akabinde egzama tarzı bişey çıktı yanaklarda çok şükür geçirdim onu da. Gündüzleri uyutamıyorum çok zor. Tuvalete gitcek vakit yok… Anne sütü veriyorum sadece. Bazen emin olamıyorsam mama yapıyorum bir kez. Omuzuma doğru kucağıma aldığımda aşırı şekilde kafasını sağa sola dengesiz bi şekilde oynatıyot. Çeneme çarpmışlığı var. İki haftadır bu kafayı çok hareket ettirmeye başladı. Mememden çekıyorum yataga koyuyorum yanıma gözü pörtlüo… ay allahım uyumuyor uyumuyor… günde 15 kez altına yapıyordu artık günde 6-7 keze indi bez değiştiriyoruö. 2 günde bir banyo yaptırma kararı aldım ama belim omurgam çok ağrıyor artık.. yanımda kimse yok tek bakıyorum doğdugundan bu yana. Sizde durumlar nedir kısaca anlatır mısınız